Ook ik heb een smartwatch. Of eigenlijk moet ik zeggen had, want hij is kapot. Ik heb een Samsung Galaxy watch van nog net niet een jaar oud. Ik heb hem eergisteravond aan de lader gelegd, werkend en wel. En ik wou hem gistermorgen omdoen, toen ik merkte dat hij de tijd niet meer aangaf. Zou ik hem niet goed aan de oplader gelegd hebben en dagt de batterij nu leeg is, dacht ik. Dus het horloge weer aan de oplader gelegd. Toen merkte ik dat het indicatielampje van de oplader begon te knipperen. Da’s raar, dat doet ie normaal nooit. Dus toen heb ik het horloge gereset. En n og een keer…, enĀ og een keer… Roel zijn expertise gevraagd maar dat mocht ook niet helpen. Waar heb je dat horloge gekocht, vroeg Roel me. Bij Bol.com, was mijn antwoord. Nou, dan moet ik retour daarheen. Gelukkig heb ik een account en wist ik het wachtwoord ook nog, dus ik terug in de bestelgeschiedenis en ja hoor, daar stond ie. Aan de klantenservice-robot de vraag gesteld hoe ik een product terug kan sturen en deze robot gaf me goed antwoord. Op de site van Bol.com alles ingevuld en toen kwam de mail met daarin een retour-label en een uitgebreide uitleg hoe het een en ander in zijn werk ging. Roel had een doosje voor me gevonden waar ik het horloge goed verpakt ingestopt heb. Dit pakketje naar de Spar gebracht, waar zich een steunpunt van post.nl bevindt. Kostenloos het pakketje verzonden en vandaag kreeg ik al mail van Bol.com dat het pakketje in goede orde aangekomen was bij hem. Ze hadden foto’s gemaakt van het pakketje en het horloge en mij de foto’s toegestuurd…
Ik vind dit echt een superservice tot nu toe. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, maar tot nu toe ben ik zeer tevreden.