Op 26 februari had ik bij IKEA twee dingen besteld, als cadeau voor Roelof. Eigenlijk zou ik het 1 maart in huis moeten hebben, maar helaas konden ze het pas bezorgen op 12 maart. Prima, ik tegen Roelof gezegd dat er voor hem nog een verrassing komt, maar dat het pas op 12 maart zou komen. Ik kreeg op 9 maart van IKEA bericht dat zijn mijn bestelling bij elkaar aan het verzamelen waren en dat op vrijdag 12 maart alles tussen 09.00 uur en 21.00 uur afgeleverd zou worden. Ik blij, eindelijk zou Roel zijn cadeautje krijgen. Maar de vrijdag ging voorbij en geen IKEA.. Om 17.35 uur kreeg ik een mail van IKEA dat ze vertraging hadden met de levering en dat ze hopen om mijn bestelling binnen 7 dagen te kunnen bezorgen. En in de mail stond ook dat het geen zin had om met de klantenservice te bellen, want daar weten ze net zoveel als ik nu met deze mail wist… En ik begrijp best dat de IKEA deze dagen erg druk is met bezorgen en leveren van goeden, maar dat ze na 2 weken mijn bestelling niet kunnen lve3ren snap ik niet. Het gaat gewoon om twee kussens. Geen kasten of tafels of wat dan ook, maar gewoon twee kussens. En dit is niet de eerste keer dat ze me laten zitten hoor. Ik had voor de verjaardag van Roelof ook wat besteld bij de IKEA en liet het bezorgen bij mijn moeder omdat ze in Dieren helemaal niet konden bezorgen. De bestelling zou op maandag komen, tussen 08.00 uur en 12.00 uur. Mijn moeder vroeg opgestaan om de postbode te ontvangen. Belde ze me in de middag op om te zeggen dat ze die dag niet konden leveren en dat het de volgende dag zou worden. Ik mama gebeld en gezegd dat ze vandaag niet meer zouden komen maar dat het morgen zou worden. Ach gut, arm mens. Zij de volgende dag weer vroeg uit bed en weer kwamen ze niet. Ze kwamen doodleuk op woensdag.. Ik geloof dat ik even klaar ben met de IKEA. Ze zijn leuk om heen te gaan, maar ze kunnen duidelijk de drukte nu niet aan.
